close

Come notice me

讓我成為你的目光焦點
And take my hand
握住我的手
So why are we strangers when
為何我們矜持地像陌生人
Our love is strong Why carry on without me?
雖然我倆的愛又如此強烈何不讓我加入你的生命
And everytime I try to fly
每當我要展翅高飛
 I fall without my wings
卻又從雲間墜落

 I feel so small
渺小的我 
I guess I need you baby
多麼需要你的呵護
And everytime I see you in my dreams
每晚在夢中與你相見 
I see your face, it、s haunting me
你的臉孔總讓我魂牽夢繫
I guess I need you baby
我多麼渴望你的呵護 
 I make believe That you are here
我傻傻的假設 你在我的身邊
It、s the only way I see clear
唯有這樣 讓我看清一切
What have I done You seem to move on easy
過去我的所作所為  讓你離開了我 不再眷戀 
And everytime I try to fly
 每當我要展翅高飛
I fall without my wings
卻又從雲間墜落
I feel so small
渺小的我
I guess I need you baby
多麼需要你的呵護
And everytime I see you in my dreams
每晚在夢中與你相見
 I see your face, it、s haunting me
你的臉孔總讓我魂牽夢繫
I guess I need you baby
我多麼渴望你的呵護
I may have made it rain
錯誤已經造成
Please forgive me
請你原諒我
My weakness caused you pain
如果我曾帶給你苦痛
And this song is my sorry
這首歌就是我的歉意 
Ohhhh
At night I pray
我夜夜祈禱
That soon your face
你熟悉的面孔
Will fade away
會漸漸地消失不見
And everytime I try to fly
每當我要展翅高飛
I fall without my wings
卻又從雲間墜落
I feel so small
渺小的我
I guess I need you baby
多麼需要你的呵護
And everytime I see you in my dreams
每晚在夢中與你相見
I see your face, it、s haunting me
你的臉孔總讓我魂牽夢繫
I guess I need you baby
我多麼渴望你的呵護
After all...
After all...

arrow
arrow
    全站熱搜

    蝦米 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()